Politica de returnare a produselor

Produsele pot fi returnate , cu condiția integrității acestora (lipsă zgârieturi , crăpături , rupturi sau orice alte defecte fizice ) , a integrității și prezenței tuturor ambalajelor , integrității și prezenței tuturor accesoriilor , dar nu mai târziu de 10 de zile lucrătoare de la data primirii produselor de la firma de curierat.

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției . Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție .

Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele ce au achiziționat produse de la SipCarp.ro. Pentru a beneficia de returul produselor, trebuie anunțată intenția de returnare, cel târziu în a 10-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. După 10 zile calendaristice, returul produselor nu mai este posibil. De asemenea produsul trebuie să intre în posesia noastră cel târziu în a 11-a zi calendaristică de la data recepționării lui.

Returul produselor se poate face prin curier, poșta română sau venind direct la sediul SipCarp, dar nu înainte de a primi acceptul din partea noastră. Costurile de transport NU sunt suportate de către SipCarp.ro. Returnarea banilor se face în termen de 30 de zile din momentul în care ați primit acceptul pentru returnarea produselor  și ați furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor .

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Vă rugăm ca în momentul expedierii sau când veniți la sediul SipCarp.ro, coletul să conțină următoarele documente/date:

1. Copie după factură

2. Certificatul de garanție al produsului în original

Excepții:

Nu se acceptă returnarea produsului dacă acesta a fost adus pe "comandă specială" (COMANDA SPECIALĂ este definită ca fiind lista de produse comandată de către Beneficiar și care nu se afla în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.).

Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat

În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării SipCarp.ro sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

De reținut:

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).